Astrofyzika pro lidi ve spěchu - Neil deGrasse Tyson - audiokniha

298 298 1901
298,- Kč

Původní cena: 298,- Kč

Hodnocení:

Astrofyzika pro lidi ve spěchu - Neil deGrasse Tyson - audiokniha z kategorie média, knihy, se slevou kupte přes Chci.cz.

Knihy DobrovskýZískejte tento produkt se slevou z obchodu Knihy Dobrovský a budete spokojení s dodaným Astrofyzika pro lidi ve spěchu - Neil deGrasse Tyson - audiokniha .

Detailní informace

Audiokniha:,Všechno, co jste kdy chtěli vědět o vesmíru a nevěděli, kde se zeptat. Co je to prostor a čas? V jakém smyslu jsme my součástí vesmíru? V jakém smyslu je vesmír součástí nás samých? Odborníkem na všechny tyto nutkavé otázky je uznávaný astrofyzik a autor mnoha bestsellerů Neil deGrasse Tyson. Čas zabývat se úvahami o kosmu má v dnešní době málokdo. Pro nás ostatní je ideální právě tato stručná a srozumitelná kniha plná Tysonova osobitého humoru, jejíž lehce stravitelné kapitoly se dají konzumovat bez ohledu na čas a místo, kde se pr...ávě nacházíte. Ať už si ji otevřete u ranní kávy nebo cestou v autobusu, letadle či vlaku s knihou Astrofyzika pro lidi ve spěchu snadno porozumíte všem základním otázkám vesmíru, od teorie velkého třesku po černé díry, od kvarků po kvantovou mechaniku, od objevování planet po hledání života ve vesmíru. Astrofyzika pro lidi ve spěchu je určena všem, kdo nemají čas probírat se tlustými knihami, přesto však touží porozumět vesmíru. Autor: Neil deGrasse Tyson je astrofyzikem při Americkém přírodovědném muzeu, ředitelem jeho světoznámého Haydenova planetária, moderátorem rádia a TV pořadu StarTalk a v neposlední řadě také oceňovaným autorem knih. Žije v New Yorku. Interpret: Pavel Hromádka se narodil roku 1969 v Pardubicích. V letech 1988–1992 studoval na JAMU. Působil v Městském divadle Zlín, Studiu Hořící žirafy Olomouc, Severomoravském divadle Šumperk, Divadle Hromadná procházka Prostějov a brněnském BuranTeatru. Od roku 2000 je členem souboru Slováckého divadla Uherské Hradiště. V roce 2018 byl v širší nominaci na Cenu Thálie. Je držitelem cen Slovácký Oskar a Největší z pierotů. Jeho hlas je možné slyšet v některých dramatických útvarech a četbách na Českém rozhlasu i na internetovém Rádiu 7. Copyright: Nahrávka vznikla podle knihy Neila deGrasse Tysona Astrofyzika pro lidi ve spěchu vydané Nakladatelstvím JOTA v roce 2020. Copyright © Neil deGrasse Tyson, 2017. Z anglického originálu Astrophysics for People in a Hurry přeložil Radomír Beneš. Translation © Radomír Beneš, 2020. Audiokniha © Nakladatelství JOTA, s. r. o., 2022. Čte Pavel Hromádka. Hudba, režie, střih a mastering Michal Kurfürst. Vydalo Nakladatelství JOTA, s. r. o., v roce 2022.

Produkt je výrobek značky Jota.

Procházet zboží z kategorie Média Jota, Knihy Jota.

Sdílejte obsah s přáteli
Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílejte na Pinterestu

Podrobné informace o produktu

• Stav zboží: Nové

Podobné zboží značky a kategorie

Podobné zboží se slevou

Astrofyzika pro lidi ve spěchu - Neil deGrasse Tyson - audiokniha a další podobné zlevněné zboží z kategorie média sleva, knihy sleva, zde zakoupíte vždy výhodně.

Další informace o značce Jota a něco z její historie najdete na stránkách České Wikipedii nebo na Anglické Wikipedii.

Pokud jste u nás neuspěli zkuste značku Jota najít na srovnávači Heureka.cz nebo na Pricemania.cz.

Astrofyzika pro lidi ve spěchu - Neil deGrasse Tyson - audiokniha